Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~GFFgfx | użytkownik

imię i nazwiskoKarol adresWarszawa zarejestrowany03.11.2007 @10:44:39 ostatnio na stronie04.12.2015 @09:24:10

karoljaworski.com

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.karoljaworski.com
digarty0 komentarze559 posty na forum145

komentarze
~bcwikalowski    13.11.2011 @12:48:24
świetny styl
+lysyszyn    28.09.2011 @20:45:18
Dzięki dzięki!
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
!Bogul    20.11.2010 @12:15:04
Wielkie dzięki, Karol
_______
'Cry some more!'
+Casiel    22.09.2010 @01:18:14
"Nie chcę się wpierd*** (...) "
Bardzo proszę zostawić podobne teksty dla siebie. Forum jest ogólnodostępne - również dla osób niepełnoletnich lub nie tolerujących takiego języka.

pzdr
ostatnio edytowane: 2010-09-22 01:19:30
_______

http://casiel.net/blog
~kOner    02.03.2010 @00:18:00
dzięki!
~Chro    16.02.2010 @21:58:18
Haha No to fajnie, bo widziałem że zaglądasz na diga, ale nic nie wrzucałeś a po ostatnim projekcie troche zostawiłeś smaczku .

No, jak to się mówi powolutku i do przodu
_______
Przyjme zlecenia na wykonanie layoutów prosze pisać na thesamechro@gmail.com
~Chro    16.02.2010 @21:16:19
Co tam Bratku? jakieś zlecenia?
_______
Przyjme zlecenia na wykonanie layoutów prosze pisać na thesamechro@gmail.com
~magicshadow    01.02.2010 @21:30:04
czekam na odpowiedź z gsmobile i liczę na to,że ujawnią mi kto im to sprzedał.
sprawa jest skomplikowana. mam nadzieje ,że jednak będą współpracować.

potem będę myślał co robić dalej
~trite    29.11.2009 @15:49:48
: )
_______
you haven't seen elephants!.?
~Chro    26.08.2009 @13:48:58
też mam dołek, bo miałem takie oklepane zlecenia że żygać się chce. Przeglądam behance codziennie jak się patrze na projekty tam niektóre to aż sie chce robić. Zreszta tak samo było z sigami na gfx, sam wiesz .
_______
Przyjme zlecenia na wykonanie layoutów prosze pisać na thesamechro@gmail.com
~Chro    26.08.2009 @13:43:44
Bo się inspirowałem , nie tylko 73dpi ale ogolnie ruskim designem. Maja luźny styl, spodobało mi się to. Pare elementów jest podobnych, ale mało kto się teraz nie wzoruje... Dzięki.
_______
Przyjme zlecenia na wykonanie layoutów prosze pisać na thesamechro@gmail.com
~Chro    25.06.2009 @03:35:12
Ale pewnie nie tak jak ja , kiedy cie do gfx przyjeli ;D
Dzieki ;*
_______
Przyjme zlecenia na wykonanie layoutów prosze pisać na thesamechro@gmail.com
~schoogi    10.06.2009 @10:16:58
Dziękować za komentarz i odwiedziny
~jaquar    09.06.2009 @19:10:01
dzięki za koment pozdro.
~DreamMaker    07.06.2009 @23:23:55
Kwestia gustu.
_______
Webdesigner.
~polel    04.06.2009 @17:17:43
dzieki za watcha
_______
http://www.polel.pl p o l e l . p l 2010 !
~wcieniuksiezyca    31.05.2009 @18:49:00
Tak coś takiego jak to co w linku , tylko menu z inną zawartością .
~wcieniuksiezyca    31.05.2009 @18:14:49
Witam,

Ile kosztowałoby rozbudowanie przeglądarki simple viewer do takiego stanu jak w linku http://piotr.foto-halter.pl/galeria.php
~kzerro    04.05.2009 @13:07:37
to ja jeszcze raz napiszę, że jeśli 'welcome' to raczej 'to' a nie 'on'.
A więc
"Welcome to Karol Jaworski's portfolio."

pzdr
ostatnio edytowane: 2009-05-04 13:07:53
_______
"Is there no Latin word for Tea? Upon my soul, if I had known that I would have let the vulgar stuff alone"
~LordGrF    27.04.2009 @22:13:25
7946 zdjec cena 2000zl
~Hyoga    12.04.2009 @23:20:43
Ocenisz?
_______
Graphic design, web designer
~FreshMind    10.04.2009 @21:59:19
Dzięki ziomek, miło
_______
Agencja Interaktywna Vision Trust / http://www.visiontrust.pl / biuro@visiontrust.pl
Forma rozliczenia: Faktura VAT.
~keszkeszmereszkesz    30.03.2009 @23:49:21
tak sobie oblukałam całą galeryję...
i zarąbiście mi się podobają wszystkie projekty !

szacun :D
_______
twórca tym różni się od rzemieślnika - odtwórcy, że swoje dzieła tworzy w oparciu o własną koncepcję, nadając im niepowtarzalny charakter
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt